helg

hejsan alla glad o sura människor!!
min dag började med att jag gick upp 8:15 för jag skulle spela en fotbolls match o vi skulle samlas 10:15 när laget hade samlats åkte vi iväg med grässkorna på men när vi kom fram så hade de inget konstgräs??,iaf så medans vi satt i ett omklädningsrum byte jag till grus tränarna delade ut tröjorna för vi var tvungna att lämmna in dom innan sommarlovet så jag fick till baka tröjan med mitt älsknings nummer 9 jippi när vi gick ut på planen märkte vi att den var as kas menmen vi hade uppvärmning sen startade matchen vi spelade ganska bra det slutade 1-1 men mitt i matchen när jag skulle nicka blev jag ner puttad så jag skrappade ganska rejält upp mitt vänstra knä men man över lever bara att det var jobbigt det sved o man var tvungen o byta ut till bänken några gånger för att plåstra om men det e ju fotboll man spelar o ingen ballet=P=D
 
                                           puss puss madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0