skolstart

hejsan alla bloggläsare idag började skolan igen men på ett sätt e det ganska skönt att träffa alla polare igen men ämdå inte för det e så skönt med lov menmen det började med att jag gick upp kl 07:15 tog det lite lungt kläde på mig åt frukost o fick sade till mig sen kl 08:30 träffade jag en kompis å vi gick till skolan för vi började 9 när vi kom ditt va alla typ redan där men det var kul o se alla igen även om ingen hade förändras sen gick vi till vårat klassrum hade upprop lärarn pratade sen gick vi ut för några skulle uppträda o rektorn prata men det var alla lärare som sjöng 2 sommar låtar fast ingen lyssnade typ snakade bara med polarna sen gick vi in igen mer info lite mer paper sen fick vi sluta tidigare :D:D:D vi skulle slutat 12 men slitade 10:40 typ ska bara chilla nu 
                    
                                                                                                                XOXO Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0