Måndag

Tjena bloggen!

Min da började med en sovmoron å sen sy slöjd o snacka om att jag ade otur på slöjden allt ick typ fel maskinen jag hade funka ej så fick byta o på en jag hade gick 3 synålar sönder fast min lärare sa att det va ngt konstigt med maskinen så fick byta igen å den som jag tog ade ingen nål så fick sätta dit en . va så glad när lektionen va slut å då va det lunch. Det va hamburgare idag jami jami. sen hittade en av kompisarna (Petra) 50 kr så vi gick o köpte godis.
sen hade vi so men kolla de bara på en film o sen At. Sen va måndagen över i skolan men har ju träning om ett tag iaf hoppas det är bra på den för ar ganska ont i knät efter skadan i lördags, menmen får väll stå ut ska träna ändå:p.

//Tjinge lingEller ur det stavas) madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0