Harry Potter & Halvblodsprinsen

Hej alla sommar bloggläsare idag ska jag gå med en kompis på bio vi ska så klart se Harry Potter och halvblodsprinsen så det ska bli kul för den värkar så himla bra men iaf i onstas va jag hos mina kusiner de hämtade mig typ halv 11, sen åkte vi o badade direkt det var så skönt vi badade typ i 3 timmar sen åkte vi o handlade lite för min faster skulle köpa lite mat men medans köpte vi en var sin sån där is dricka mmm... ,som ni nog fattar så sovde jag över så pappa hämtade mig igår men innan så gjorde vi inte så mycket, juste faster o dem de fick deras soffa som de köpt igår eller sofforna för det var 2 st o en puff de var jätte fina o sköna men det var allt 
                   

      XOXO  madde


PS. här kommer en bild som hör till filmen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0