Hej :) nu e jag tillbaka någolunda

jag e så ledsen att jag inte har skrivit på ett tag jag kom hem i måndas från västerås men sen på tistadn skulle jag till mamma som va i stockholm å hälsade på så då fick jag sova på globen hotell med henne o hennes kille men det var andra med dem oxå några av mats släktingar hans 2 äldre systrar o en av dem hade med säj sin man men iaf så vi har gjort välldigt mycket men de åkte hem i går men jag orkar inte skriva allt nu vad som har hänt i västerås o med mamma men jag kan säja att det var många snygga killar på cupen å mitt lag sov på samma skola som de flesta o jag har shoppat lite oxå hittade lite saker på alla roliga reor jag lägger nog in bilder av vad som har hänt de senaste dagarna men det var sjukt varmt i västerås men det e inte lika varmt i stockholm men det e varmt iaf så jag o min pappa o brosa åkte o badade idag på flaten det var skönt det var allt för idag skulle bara göra ett snabbt in lägg puss o kram madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0