tjena :D

hej alla blogg läsare ledsen att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte orkat menmen jag skriver nu iaf har inte gjort så mycket men föra torstan åkte matte hem igen till mamma men dan innan åkte vi o badade i årstas havsbad det var så där stranden var inte så fin. på onsta ska jag sova över hos mina kusiner till torstan sen hämtar pappa mig senare på dagen för han jobbar denna veckan o nu e det inte så långt kvar tills jag åker till mamma i skåne det e nu på sönda den 19/7-09 men när jag kommer ner ska matte åka till öland med en kompis o mamma ska jobba så jag o min lossas brosa tobbe eller tobias som han heter på riktigt ska oxå vara hemma så jag e inte ensam i vårat hus,men jag kan nog inte blogga på ett tag, för våran data dampar i skåne matte har laddat ner nya internet 8 o det har gjort så våran data kronglar så det går inte jämt att vara inne på internet


                 här kommer lady gagas låt boys boys boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0