hello

hejsan ledsen att jag inte har skrivit men det gick ju inte i morse o när jag väll skulle skriva kom min faster för att hämta mig för jag ska sova över hos dem idag så nu sitter jag å skriver hemma hos dem men iaf imorn ska det bli skönt för jag p min kusin johanna ska vara hemma själva as skön vi ska spela wii o kolla på masa filmer först skulle hennes lillebrosha oxå va hemma men faster ville sen att jag o johanna skulle vara själva o det var tur.vi ska se på twilight sen för jag har med mig den om ni inte har sett den så måste ni den e as bra ha en trevlig kväll måste dra Puss o cya



ps. här kommer en låt som e as bra som ni kan lyssna på medans ni läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0