Midsommar

hejsan nu e det midsommarafton men jag tycker att det inte skäns så mycket vädter e så där det varierar från varmt o lite kallare menmen det e iaf solsken idag men det e en sak som e tråkight jag håller nog på att bli sjuk :(:( o jag ska snart på cup i västerås med mitt lag.idag väckte pappa mig typ 09:40 för vi skulle åka in till stan o kolla lite o jag sov jätte bra i natt shooo så vi gick av vid T-centralen o gick runt vi gick till kungsträgården å sen mot slottet för pappa ville kolla lite på båtarna det va nåt litet jipo oxå iaf sen fortsate vi mot slussen  sen gick vi till götagatan o ngn annan stans som jag inte vet vad det heter men alla affäre var ju stängda o det var lite konstigt för de brukar vara öppet ett lite tag men nej fast när pappa o jag gick runt hittade vi en h&m affär som hade öppet men hittade inget juste pappa o jag ska åka in till stan igen på söndag efter min träning för att Bik Bok,Kicks,inter sport har 50 % rea jippi jag tror kicks har men vet ej så vi ska handla lite o på inter sport ska vi handla ett knäskydd till mig för jag har gjort ila ena knät i fotbollen.hoppas ni alla oxå får en trevlig midsommarafton puss madde


PS. här kommer några bilder från stan o ngn midsommar bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0