tjena

hallo!!

Ska inte göra ngt speciellt idag utom att bli bättre men imorn ska jag till min faster, pappa o min farbror ska byta till vinterdäck på våran bil, men innan eller efter ska pappa o jag till kungens kurva å köpa en ny tv till mig min gick sönder igår men har haft den väldigt länge så det var å tiden att den fick dö till slut. Hehe skoja bara men faktist så dog den bara när man kollade på den igår rent ut sakt. Men pappa blev inte sur för han vet att tv apparater bara håller i ett visst år. Ha en trevlig lördag allesammans.

PS. Ni som inte såg på idol igår så åkte Reza ut, yes halleluja nästa gång e det Toves tur tycker jag(älskar Erik<3)

// Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0