Segt

hejsan hopsan!!
mår inte så bra e trött fast man hade sov morgon, r täppt i näsan så in i fasiken menmen vissa har det värre. det blev 8-1 till de andra enskede brudarna fast det hade varit konstigt om de inte hade vunnit. Jag tycker vi spelade bra i första halv lek de första 20 min sen blev allt bara shit. jag skulle spela hela matchen för vi hade inga avbytare fast jag hade jätte ont i halsen men det blev en ändring i det . för att jag gjorde illa mig i andra halvlek. spelade hela första sen i andra blev jag skadad men vet inte hur fick en blackout å mins typ inget, det var väldigt läskigt när jag hade kommit av planen på ngt vis hade jag tydligen satt på mig min jacka o mjukis byxor?? ja jag vet helt sjukt visste inte var jag va eller vad som hade hänt det ända jag visste va att det gjorde shit ont i vänstra låret å i huvudet. sen sa Amanda att jag blev tacklad å trillade bakåt på ngt sätt å landdade med huvet först o fick en hård smäll på låret mitt i den smeten. fast det e bra nu bara att man har varit lite borta idag, haft ont i huvudet en fick till baka minnet på natten det var nog mest bara en shock. Puss madde

PS.lever fortfarande så ni vet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0