shoo, fredag as skönt

tjaa!!
har inte skrivit på ett tag, ja jag vet varit skit dåligt av mig men det har varit så mycket i skolan när man kommer tillbaks efter att ha varit sjuk. hade faktiskt 2 prov denna veckan. Träning igår äntligen. min dag i dag kort först elevensval(jag sy slöjd) sen matte, engelska, lunch rast, so med prov o sist på schemat no halvklass. som ni kanske vet så läser man sex o samlevnad i 8:an ja det började vi med denna veckan så har sett två filmer nice slapp arbeta, skrattade som bara den( åt filmerna aså) ska kolla p idol senare så ni vet så hejar jag på Erik puss puss Madde

PS. har tränings match mot Hammarby imorn på morgonen ska ha samling kvart över tio, önska oss lycka till


jag i skolan o som håller i en stor schek, men hon som tog kortet gjorde inte ett så bra jobb som ni ser!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0