Godmorgon!!

hej tänkte att jag kunnde lägga in bilderna från i lördags typ nu men först, jag e hemma från skolan för att jag mår inte så bra e täppt i näsan o den rinner mycket jag hostar oxå o har ont i halsen =(=( bara det inte e svininfluensan för jag har haft ont i huvudet andra dagar jaja iaf idag skulle vi springa 7km i skolan sen fick vi sluta men jag mådde inte så bra igår kväll så pappa ringde i morse från jobbet o sjuk anmälde mig jag hade ändå inte kunnat springa tack vare knät buu, har träning idag men ska bara kolla på o typ sjuta lite inte vara med
    PUSS & KRAM MADDE


                                  PS. det rengnade ite i lördas så det kom en regnbåge

                   
                    
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0