Hallu!

hejsan alla bloggläsare!!
Hoppas ni mår bra det gör jag, o vad skönt att man fick sova länge idag för det e lörda. Skulle sålt lottor med några i laget men de var inga där de hade väl åkt å ställt sig vid ett annat ställe så jag pallade inte bry mig, fick en liten promenad med pappa istället vi gick o handlade lite. Hoppas det går ngn bra film ikäll som man kan se. ska snart tvätta lite (eller pappa) men jag får nog hänga upp lite av den. vi skulle åkt till kungens kurva idag å till skärholmen för att shopa lite till mig behöver förs å främst 2 par nya skor ett till vintern o ett till hösten, men vi gör det imorn istället då kan vi oxå svänga förbi hos min faster o dem för de bor i närheten. Peace and Love Madde


           
                   jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0