Söndag!!

hejsan alla blogg älskare

idag var pappa o jag i kungens kurva för att handla lite. Först handlade vi lite mat på City Cross, sen gick vi upp till stadium för att kolla på te fotbolls grejor, sen H&M o sist skopunkten där vi skulle köpa mina skor. vi hittade i min storlek på vinter skorna men när vi skulle köpa stövlarna så var det slut det fanns bara i storlekarna 37,38 o typ 2 39:or men ingen 40. Men hon i kassan var snäll o kollade på datan att det fanns ett par 40 i stövlarna i skärholmen så vi åkte dit. Men när vi var på skopunkten där fanns det inte äller bara tp 38:or men vi frågade igen om hjälp, men hon visste inte för det var så många där igor så det var kaos men iaf vi kollade i en låda eller hon. å först hittade hon i storlek 41 men det e för stort så vi fortsatte att kolla o hittade det sista paret i storlek 40 snacka om att jag blev glad, men ska nog handla det andra nästa elg i farsta. puss madde


PS. när vi var på city cross var där en rolig musik maskin som man var bara tvungen att fota.

  


                skorna jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0