8e December 2010

Japp de e det idag nu drass det ihop sig mot lov o julafton hihi "gilla" men iaf idag hade jag matte på morgonen med ett litet prov som skulle hjälpa mig så jag skulle få VG i matte på Geometri delen hihi sen no som bara va lugnt vi hade läxa men fick ha böckerna öppna  sen va det tänkt att vi skulle ha tyska men läraren va sjuk så synd för oss haha not skönt bara att den timmen blev till 3 för efter tyskan va det ju lunch o sen svenska men har samma lärare så hade håltimme där me men asså skulle göra min redovisning idag o skriva en text blir så sur  haha men pluggade till provet på rasten med några först o det gick inte så bra haha men sen kom spanskan o då satt hela klassen vid bänkarna o pluggade  hihi sen hade vi So prov sista lektionen som vi satt över hihi men aja hoppas det går bra men iaf inga läxor tills imorn jaaaaaaaaaaa jippi
Puss Puss Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0