Gosmorgon

haha ja hoppas ni mår bra för själv e man lite sådär har fortfarande ont i halsen o haha igår sa Sona att hon trodde jag skulle dö i torsdags typ svimma för va alldeles lik blek i ansiktet elr va det vit kanske o ja det e sällan man ser mig så dålig i skolan första gången typ men mådde riktigt dåligt såg ut som ett miffo haha men igår mådde jag bättre o mycket efter en speciell sak som skede när jag o Jennie vandrade runt i skolan haha
Idag: Ska jag jobba på Lidel för laget vi ska packa varor åt kunder typ ska va där typ hela dagen från 12:00-16:00 haha jätte kul men laget får pengar för det så då klagar man inte
Puss Madde

Ps:har gjort om designen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0