Hoppas

ni mår bättre än mig för känns som att man ska svimma har ont i huvudet o e yr men ja har bara tagit det lugnt idag
Skola: den började 9:40 o hade sällskap med Matilda hihi vi gick till klassrummet o satt där typ 10 min elr ngt sen gick vi till aulan för att lyssna på tal låtar sjunga lite själva o hör vilka som vann en målar tävling sen klassrummet igen där vi fick våra betyg o fika varsin festis o 2 pepparkakor mm sen gick jag o matilda runt i skolan för hon skulle hämta lite grejer som hon hade på träslöjden sen gick vi hem o jag kollade klart på de avsnitten som fanns på datorn på serien Big Time Ruch B.T.R  älskar den serien haha å alla låtarna de sjunger as bra men aja åt lite förut pappa kom hem o jag ska villa lite för e yr ska nog sticka lite sen
Juliga hälsningar Madeleine

PS: har skrivit julkort oxå 
Snygga Kendall Schmidt hihi en ny favvo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0