Skrivit!

japp listan e typ klar men det e lättare att veta vad man ska packa ner när man faktiskt packar det tycker jag iaf men ska göra det imorn medan pappa jobbar haha stackaren medan man själv har lov hihi o ja snacka om att man njuter av det o det ska bli kul att få träffa sin egna mamma igen o storebror men det e mindre kul att sitta på ett tåg i 3h 40 min o nu är det e vinter e det ju ännu värre för man vet ej om det kommer ngt tåg eller inte men aja jag längtar oxå till mina julklappar som jag ska få hihi skilda föräldrar gör så att man firar dubbelt av vissa högtider o det e bara mina paket kvar under granen + några choklad askar som mamma o mats har fått o på bilden mamma har skickat har jag bara hittat ett paket som jag tror e mitt av alla som ligger där hmm får titta vidare men letade efter ett litet men det e typ bara mellan stora men asså undrar va jag får har ingen aning o det tar kol på mig hehe
Peace Madde
snygga lurar :) hihi lila såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0