01/01-10

Hejsan!!

Gott Nytt År allihopa.

Har inte hunnit skriva men hade skit kul på nyår, firade det i ett badhus så man va ju ren till 2010. Så en massa raketer. Men åt hemma med mamma,mats,mina brorsor matte o tobbe o mattes flickvän. Vi åt en as god kalkon med potatis o sås o massa annat till. Sen kollade man på JVM Sverige VS Finland o Sverige vann med 7-1 :D. Sen åt vi efterrätt å gick ner till badhuset. Så jag hade supper trevligt, hoppas ni oxå hade det ;) <3.

Idag ska man till mats föräldrar ska hälsa på lite å få min julklapp jippi. Mamma o jag ska baka en julkladdkaka. Men just nu sitter brorsorna å en kommpis till dom å äter korv för de fick gå upp ganska tidigt för att inventera med deras hockeylag. Och jag sitter vid datan :D.

Ha en bra fortsätning på 2010

// Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0