17e November

hejsan alla glad hihi hoppas ni e det för jag e det ej har en så jävla irriterande pappa just nu men aja.
Hade ju först matte idag o det gick bra sen hade man No med läxförhör o det gick bra faktiskt har blivit mycket bättre men ska bara lita på mig själv mer hehe. för när vi sen skulle ta det muntligt vågade jag inte säga svaret för va inte helt säker men jo då va det ju rätt det man tänkte säga men aja  iaf sen hade jag tyska o jag blev klar med texten vi gör elr gjorde. det va ett litet test det gick ut på att vi fick en text som vi skulle läsa å förstå så klart sen tog han det o så skulle man skriva om den ed hjälp av glosor från texten. sen hade man lunch svenska o sist So o ett till läxförhör men tror att det oxå gick bra o sen fick vi sluta när vi va klara hihi
Men nu laddar jag min ipod haha den dog innan svenskan idag hihi oppsi  o så ska jag läsa lite svenska sen för ha läxa men aja

Puss Madde and 

Akon Ft. Micheal Jackson-Hold my hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0