21:56

Hejsan nu har man duschat o ätit efter att ha spelt cup. O den gick så där första förlorade vi med 4-0 mot ett bra lag o det e bra för att vara oss andra matchen gick sådär lika hihi. Sen sista förlorade vi med 5-1 men jag gjorde mål hihi de sa mitt namn i högtalarna hihi Madeleine Johannesson nr: 9 i Enskede men minns inte ordningen men iaf. Jippi men seriöst såg ut som en clown för blev knuffad o flög typ huller om buller o jag hade ingen chans för de puta en när min balans va dålig  haha men det e lugnt laget sa att det såg kul ut hihi så det bjöd man på men ganska kul helt plötsligt låg man ner men reste sig snabbt för fick ingen frispark hehe.
Mindre kul: pajjade knät i första matchen men fortsatte att spela ändå men kan knappt gå nu o gjorde illa högra arm typ hela men sånt händer
Bra: ena domaren va as snygg hihi haha men fick inte frispark när jag typ skulle o han gav mig gult kort i första matchen för stod typ förnära när en skulle lägga in spark men as visste inte att det va 5meter avstånd. o han bara kolla o väntade för att ge en kort o typ det va första på dan för han o kanske ända pinsamt haha
Puss Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0