3e November

Hejsan!!
Då va det onsdag o 3e dagen på höstlovet o 3e november lite skojsitt haha men iaf idag ska jag till stan med Johanna i klassen men hon ska först till optikern för att skaffa linser så kommer sitta å vänta o kanske gå runt lite i närheten ♥ sen ska vi gå runt lite o äta lunch  hihi mysigt. Jag ska kolla efter ett fodral till min Ipod o på örhängen o ringar hihi men först å främst efter fodralet ♥ //Love u Madde 

PS: Kollade på 16 Wishes igår den va jätte bra hihi en disney film men vem bryr sig sånt gillar jag me, fast den har premiär på Disney Channel på Fredag men kolla de lite tidigare på den!!! 
Bild+Trailer o han som spelar Jay e så söt/snygg hihi
hittade bara soundtrack bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0