8 november

Hejsan !!
Då har man klarat av första dagen i skolan efter lovet hihi. O började dagen lugnt med matte sen no o ja e super glad för min lärare skrev att jag fick G-VG som betyg o jag hatar no haha men hon har inte bestämt sig men det lutar sig mot VG hoppas jag sen tyska här näst på schemat o jag o några till hade jätte kul lärde min finska tyska lärare att man kan spola fram mot när man lyssnar på kapitel i en sån där konstig maskin hihi sen hade jag lunch sen so o då fick vi tillbaka provet vi gjorde innan praon o jag fick VG! med utropstecken o det betyder lite bättre än VG så as nice för mig så jag e på topp idag alltså jätteglad hihi men fick tyska läxa tills på onsdag 16 glosor men aja o har en extra sovmorgon på onsdag vi slipper matten på morgonen för årskurs 7,8 har temadag o våran lärare tillhör årskurs 8 så jippi Love Madde
PS:Ngn som e bra på datorer ska köpa en bärbar men vet inte vilken men vill ha en HP iaf tror jag men pappa ska fråga ngn på hans jobb som e bra på datorer om lite hjälp
Jessica Mauboy-Maze

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0