21 oktober

hallå allihopa !!
Då e man hemma från praon hihi o jag träffade jossan på vägen hem idag trevligt trevligt haha, idag har man bakat o gjort i ordning muffins med olika glasyrer hihi fick baka två plåtar med muffins o det va 12 på en sen sju plåtar med brownie o det va fyra längder på en hiih jobbigt men jag o den andra son jobbar där Seynab  har jätte kul o hon hade med godis som vi delade på som vi bestämde o jag hade med mig morots kaka igår, en ny kompis träffade man på första dagen det e alltid kul. Men det e inte oxå bara kul de tycker att jag lägger på glasyren lika bra som dem hihi o att mina brownies e perfekta nu hihi sånt lär jag mig alltid snabbt men de e nöjda med va man gör jaaa haha// Love Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0