Hola!!

Hejsan då sitter man här igen .
Idag: Har jag träning kl 19:00 börjar den sen duschen o tv dags  hihi. Hade det lugnt idag på praon jag får det bästa jobben hihi e man bäst elr haha. Men fick först fixa mackor när jag kom sedan smeta på choklad på brownies o sen smeta på lite topping på muffins ♥ va gjorde jag sen hum... juste bakade muffins sen rast o sen fick jag hälla ut gammal coca cola o typ diska lite o städa å sånt men sen bakade man brownie sen fick man sluta hihi så nice fick sluta tidigare  idag igen ♥
Imorgon: Får jag va själv för Seynab ska ju åka bort  men aja har ju Anna min handledare o Marcus han e det typ oxå hihi
See ya // Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0