18 september

Hejsan!!
Jaha då spelade man match idag igen kl 10:15 på enskede ip fast man e genom förkyld  men kämpade på ändå fick vara lagkapten o spela forward hihi så det hjälpte lite  men gjorde ila mig som vanligt asså stukade högra armen o skadade knäna ännu mer o ryggen haha hade så ont spelade med världens ryggverk så det kom till fällen då man inte kunde andas, det händer alltid när jag spelar o tränar lungurna kommer typ i kläm men aja skit i det en som fällde mig jätte fult o det kändes kan jag säga :( men det gjorde inte lika ont som när jag sprang mot målvakten elr vad man ska säga hon kom o jag sprang vill få in den i mål vi var typ 1 meter ifrån målet å hon kommer ut som alla målvakter gör glid/hoppar på marken å jag typ hoppar å hon träffar mina fötter exakt så jag bara stupar ner i gräset på ett jätte konstigt sätt å slår i båda armarna men den vänstra klarade sig bättre  men lyckades på ngt sätt få in bollen elr passa den så Tove kunde göra sitt första mål  haha men fattade inte ngt av det bara låg där o hade ont o en massa svarta ploppar i hela ansiktet men fick hjälp ut/av planen o dem på bänken va jätte glada o jag bara står som ett ??? haha men fick spela sen igen
Puss madde ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0