21a augusti 2011

Hejsan!!
vaknade typ 10 idag!!
Är så ledsen att jag inte bloggade typ något igår men va ju på The Voice
och innan gick vi lite i stan så mötte upp dem 15:15 sen kom man hem 23:30
hihihi men asså gud fy fan va najs det va :) ästa artisterna på länge förutom
Sibel va fan gjorde hon där ???? + hon sög oxå fick inga applåder typ hahaha
men så najs älskar Newkid minns när jag hörde han för första gången sen efter
började alla andra gilla honom men aja. Jag kan säga att min vän Matilda hade så
fel det va ju för fan i år då det va bra artister alla va ju gryma hihihiokej nästan alla
så yes! Nu ska jag äta frukost sen lite senare träffa Bella ♥
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0