#Dagmar

Hejsan!!
Oops har inte skrivit så mycket än!!!
Men aja gör det nu :). En lite rolig tråkig sak är att det var ju en storm
i natt :(. Som alla sedan klagade på Fb om :P, som man såg när man
vaknade. Men grejen är att jag har inte hört ett skit ifrån den i natt :).
Alla i min familj hade tydligen det och vaknat och inte kunat sova i natt,
när vi pratade med dem. Så nu tycker de att jag är konstig för det!!!!
HAHA inte mitt fel att jag sover bra och inte blir störd ;). Pappa skulle iväg
och handla imorse, när han skulle väcka mig lätt och säga det gick det inte så
bra hahah. Men hörde typ sen somnade jag på en gång när jag sakt typ mm.
hehehe, fast han kom hem innan jag vaknade :D.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0