10 Februari 2011

Hejsan fy fan va glad man är idag haahahaha har typ varit hrlt borta i skolan idag hahaha fast näää vet bara hur man gör skolan till ngt kul ;) . Men annars har man haft 2 lektioner dag först nationella skriftligt o det gick bra väll får man hoppas men hatar att skriva men där satt man o hade typ 3 h på sig men vi fick 20 mins rast i mellan o jag hade ngn od dricka me mig o naturgodis hihi men blev klar innan tiden var slut YES haha sen hade man rast o så slapp vi tyskan men vi hade håltimme från engelskan sen hade vi idrott i ovädret vi skulle åka skridskor men det va fett kul för all min mascara ran bort typ så ser/såg hemsk ut men hahah det bjuder jag på men alla kollade på mig påvägen hem hihi. Men jag o Matilda hade skit kul på våran långa rast vi dansade o gjorde allt pinsamt som bara va roligt hihi lite kul får man ha o det vet vi hur man gör
Puss Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0