15e Februari

Hejsan har väll typ varit en vanlig dag idag bara att sona var lite nere idag o jag förstår det men hoppas hon släpper det imorn o har kul me mig istället hihih men glömmde hennes tidningar idag så hon får dem imorn + några extra hehe men hade först No sen engelska lunch o hihi glömmde min mobil i matsalen på bordet men en va snäll o sa till mig :) pappa hade annars dödat mig sen hade jag so,svenska, No igen men då hade vi bara läxförhör typ najs plus fruktstund mysigt hihi sen elevens val sen gick jag sona o yassi till hemmakväll o köpte en godisbit hehe sen skilldes vi åt o när jag gick vid kiosken va det typ ngn som filmade från tv ????? haha
Men nu ska jag försöka plugga för har prov imorgon sista lektionen i historia
Madeleine / så kommer nog inte blogga så mkt men lägger nog in lite tidsinställda istället ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0