17e februari 2011

Hej!
jag är så glad nu hihi alla läxor o prov är över för denna veckan imorgon e det fredag o jag har sovmorgon hahah ooa ooa kan det bli bättre aaa just det har ju bara bild + musik imorgon så najz mm. Men hade ju min sköna sovmorgon idag o sen Svenska tyska O sen lunch men det vi fick idag kan inte kallas för mat seriöst så åt en macka sen när vi e på väg till Toan såg Petra Matilda yay hon va iskolan idag hihi så sprang till henne direkt sen gick jag på toa o pratade med mattis vi gick till hörnet för o bara prata lite o villa hon ska ta det lugnt nu i några veckor så vi kollade på när killarna spelade pingis haha. Sen gick vi o åkte skridskor eller inte matilda hon kollade på stackaren o frös awwww men hennes pappa kom o hämtade oss så vi slapp gå hihi ♥
Madde
PS: Är överlycklig att matilda är tillbaka hihi yes o imorgon ska sona komma till skolan oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0