2/2-11

Hejsan har haft väll en bra dag i skolan idag. Men var först imorse hos tandläkaren hade tid 7:45 en halv timme innan skolan börjar :( men kom tidigare o blev insläppt tidigare o gissa vad hade inga hål hihi jippi hon tyckte jag hade super fina tänder stolt.
sen hade jag matte med ngt prov o min lärare ville att jag skulle göra V pappret men va inte Säker o sen när jag ser det efteråt så hade jag kunnat jort det för kunde uppgifterna dumma mig men aja sen no tyska rast svenska so sen får man ju gå hem för slutade
PS: min mentor o så lärare hade fått ngt papper från frida om att dem ville att 1-2 tjejer i 9:an skulle komma dit 2-4 tror jag gånger om året o ge tips om va vi ville läsa om mera i tidningen o det vill jag verklien men blev reserv för han inte säga det till henne men jag älskar frida tidningen o vill ärna det läser den alltid fick nya numret igår oxå men aja pappa sa att man får hålla tumarna men kommer nog inte få va med om det :´(
men vill verkligen
Puss Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0