23 Februari 2011

Hejsan!
Hoppas ni andra har haft en bra dag? det har jag :). Började med ett matte prov som jag hoppas gick bra men vet ett svar som är rätt på B-delen där VG-MVG uppgifterna är. Sen hade man no o slapp vi kollade på en film sen var det dags för tyska förhör som gick hyfsat men fick ändra 2 slarv fel dumma mig hehe, efter det va det taco till mat idag najs hihi men sen var det dags för svenska o läxa där med men hade bara en fråga kvar som tur sen läste man bara vidare för ska ha läst ut en bok tills imorgon. Men sista ämnet på schemat idag va So men han inte klart så kan bara mejla johanna min uppsats sen på lovet hihi.
Madde
PS: måste läsa lite i min bok nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0