???

Asså jag vet inte vem det är men ngn har kommenterat några gånger på mina inlägg o den personen har använt olika namn med 2 som jag känner + anonym o det vet jag för det är samma IP adress på alla kommentarer!!!!
Men aja för lite skoj skull svara jag på dem =) hahah men roliga kommentarer
Madde

1.Marcus om Seriöst!:
fy farao vad tiden går snabbt när man har roligt.
Svar: ÄÄÄ haha det gör den för fort faktiskt :)

2.Anonym om hej ska bara lägga in ett roligt o bra klipp om the voice:
skandalöst
Svar: nu vet jag hur man gör hehe skulle nog tagit bort det inlägget :) hehe

3.ahmed om Never Say Never:
grymt bra låt ! precis min smak !
Svar: hhaaha amen visst vet att jag typ är den ända som gillar honom. ♥
4.Marcus om Landskampen:
gud va kul ! heja sverige friskt humör! ses imorn madde ;)
Svar: Japp det gjorde vi kanske vet inte riktigt vem du är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0