Hemma från skridskorna!

Hejsan kom hem typ 15:28 hihi måste ha gått fort hem men vet inte riktigt när vi slutade men typ fem över 3 men iaf idag på gympan hade vi lite teknik det va helt okej en kunde det redan hiihi sen gjorde vi ngn lek eller va man säger o mitt lag vann hela tiden mohhaaa vi va fan bäst :) . Men dagen har gått fort hihi den rullade på svenskan gjorde jag sista delen på boken som jag sen fick fortsätta med på tyskan för har samma lärare för hade bara 2 frågor kvar o vi skulle inte göra ngt speciellt på tyskan heller. Jag tackar o bugar för skulle annars inte typ komma ihåg nt från boken efter lovet o vi va tvungna att lämna in böckerna. På engelskan fick vi frukt sen gjorde vi ett gammalt nationella sen idrott.
Madde 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0