12 januari

Hejsan!
Hur e det vet att jag inte skrev typ ngt igår men direkt när jag kom hem skulle jag iväg på träning haha o sen va det duschen när man kom hem o mat o lite tv så han inte o orkade inte ledsen
Idag: vet jag inte hur man orkade va ändå pigg när man bara hade tråkiga lektioner som började med matte sen No usch o sen tyska som var lugnt haha rast o gick med några o köpte bulle mm.. gott sen hade man svenska o sista lektionen va So som jag gillar mer o mer haha tur för mig som vill gå samhälle media 
Men ska plugga lite idag o läsa en bok som jag gör på svenskan o so men kommer lägga upp lite allt möjligt oxå hihi ;)♥ o sen ska jag göra goda nudlar vet ej stavning men aja
Puss Puss Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0