2/1-11

Hejsan!!

Jag vet dålig uppdatering men asså har inte tid o hinner inte va inne så mkt på datan när jag e hos mamma men jag kommer skriva lite varje dag men det kommer bli som vanligt när jag e i stockholm igen o jag åker upp den 8 januari så ni vet

Idag: Har jag lagat julgodis som vi ska äta ikväll i tv soffan det ser man fram emot haha men innan gick vi en promenad för behövde handla lite till godiset vi gjorde o så har jag skottat snä i 1h 45min men tjänade pengar på det  tur det hehe för det va inte lite snö kan jag säga o tung men ska ju till stan imorn med mamma o mats så då blir det alltid bra med lite extra pengar fast har mkt som jag kan handla för

Nyss har jag duschat efter maten

Puss Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0