22a juli 2011

Hello!!
Snacka om konstig natt/morgon det började spö regna kl. 6
imorse asså det verkligen öste ner sen lite senare började det
åska liksom först lite sen as mycket tur att min fågel inte blev så
rädd, men iaf gick bara upp för att kollat ut och det va typ floder
sen gick det över med åskan och jag somnade igen :) men sen när
jag vaknade imorse och fixade parsienerna va allt vatten borta
helt torrt nästan ????? men aja idag kommer faster och co.
för min kusin johanna ska lämna sin fågel här för de ska åka till
Turkiet imorgon!!!!
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ja visst är det fint! :D

jag ska träffa kompisar och gå på kalas :P

2011-07-22 @ 13:40:44
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0