Iphonen blev knas

Asså igår kväll när jag skulle uppdatera min iphone 4 så gick det bra
tills den där linjen som ska li full (hel grå) typ stannade det blev bara lite
så väntade i typ 30 min inget hände så drog ut den men när min brorsa
gjorde detgick den typ sönder gick inte att laga så han fick en ny efter han la in den
på lagning men iaf gjorde det satte in den igen och återställde telefonen
det arbetades på och funkade men allt försvann ju men när de va klart
så skulle jag sätta in den igen och gissa vad tackvare att den alltid
säkerhetskopierar när man sätter in den i datan så fick jag tillbaka bilderna
:) men fick lägga in låtarna igen och programmen igen men de va som vanligt
Yes så jävla glad!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0