Tjenis!!

Hejsan idag har jag haft lite fullt upp!!!
Satte kl på 8:15 men gick upp 8:50 heheh sen hoppade jag in i duschen
fixade mig och fönade håret :) sen skulle vi till fasters place för att vattna
lite hehe sen åkte vi vidare för att handla lite!!!
Sen när jag kom hem fixade jag mobilen en annan historia som jag skriver om sen
iaf + lite annat sen beställde vi hem mat jag valde en sallad som va as god hihihi
senare gick pappa och jag ner till ip för att kolla på herrarna :) matchen började 16:00
i första gjorde enskede 3 as snygga mål och de andra laget fick en utvisning hahaha
+ gjorde inget mål. I andra blev det tråkigt + inget spel så vi drog hemåt fast gick in på
BEA för att handla lite Glass och godis ♥
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0