Pusseli Puss

Hejsan kom hem från stan för ett litet tag sen hihi har haft en mysig dag hihihi trillsammans med Matilda och Johanna. Och såklart shoppade man lite mera idag :) fick en parfym och lite örhängen med mig hem ♥
Min dag än så länge va att jag möte upp matilda sen åkte vi och träffade på johanna sen vidare mot slussen för att gå in på Monki haha fy fan va kul jag o mattis provade alla hattar vi hittade najs , sen åkte vi mot hötorget där vi gick i massa olika affärer och åt på donken men asså så störande mitt kort funkade inte i 2 kassor så fick gå ut och ta ut pengar där det va kö och några sa att den inte funkade men för mig gick det men det va tydligen strul på vissa ställen med kort aaaa så jobbigt men fick tillslut min mat + hade en kupong på nya glassen mcflurry oreo den va jättegod. Sen gick vi vidare lite och sedan åkte vi hem typ 16:15 eller 16:0 minns inte
Madde
Jag & Mattis på Monki ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0