30e maj 2011

Hejsan nu har jag äntligen vaknat till hihih. Gick upp 10:30 idag
som ni förstår har pappa ringt skolan :) älskar honom för att man fick stanna
hemma idag för har sovit dåligt och mått dåligt för igår i B-finalen som
vi kom till gjorde jah illa mig när det va 5 min kvar typ av första halvlek
räddade en boll så det inte blev mål men slog i huvudet riktigt rejält
så kunde inte spela mera :( blev lite yr och mådde illa inte kul sen
när jag skulle sova i natt gjorde det ont att ligga på huvudet för de andra spelarna
trillade på mig så har typ bulor överallt i huvudet. Ännu värre linje domaren
sa att jag landade konstigt med naken oxå så i den har man oxå ont i :(
men hade as roligt :) :) berättare mer sen
kisses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0