Fredag 10/1-12

Idag är det fredag!!!! YAY :). Försov mig imorse första gången i mitt liv!! Helt otroligt, hade tydligen inte satt alarm :(. Så jag vaknade 7:12 och jag går 7:26 hem ifrån. Fast han ändå gick 7:29. Så han klä på mig borsta tänderna och sminka mig. Dock inte äta frukost haha men han med tuben :D. Sen var det en vanlig dag i skolan :) engelska media. Där vi gjorde klart våran reklam as nöjd med den!! Sen lunch matte journalistik :). Efter skolan drog jag Sara och Natassa till en affär i gamla stan där det fanns Harry Potter prylar :D OMG! Den var as bra. De hade TVP säsong 1-2 :) whii måste köpas. Nästa vecka ska vi dit och köpa knappar :). De hade Twilight prylar oxå :D heaven!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0