9 Juni 2012

Måste ju skriva in mitt egna datum som rubrik ;)
Onsdag: I onsdags kom jaag ju ner typ 19:00! Så när jag kom hem åt jag och kollade på film.


Torsdag: Då var det fullt upp, jag gick upp tidigt :( haha och gjordr en massa. Tvättade och städade hela bilen bland annat. Dukad typ glas å bestick, blåste 40 ballonger, fixade med bord och bar stolar.

Fredag: Då gick jag oxå upp tidigt :( haha hade en massa att göra innan man skulle duscha och byta om till festkläderna. Sen åkte vi till stan och så när Matte sprang ut, sen hem och fixs det sista innan alla gästerna kom. Fick 2 presenter oxå :D.

Idag: Åt vi räster till frukost, fikade med tårta och jag fick paket. Men har hjälpt till att plocka undan lite från igår och städat. Sen åt vi pizza till mat :). Fira mig och avskeds mat för toppe som ska flytta till spanien imorgon :(, men det blir nog bra.

BTW: Shit har svarat och gillat alla Grattis inlägg på fb!! Lite jobbigt det var många men så roligt ♥
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0