Back from school/ Town

Sådär är hemma ifrån skolan och/eller liten shopping dag med Natassa :) <3. Filmade en teater idag typ det ända jag gjorde idag i skolan!! Hehe men hade först engelska redovisning sen slutade vi, just det hade media :) men ingen matte och journalistik. Slutade 15:30 segt men får komp ledigt så det är lugnt.

Efter skolan gick jag å Tatta runt lite i stan :D. Hittade ett linne åt henne som hon köpte på Bik Bok :) as snyggt!! Hon har ett sånt men i vitt, + Awesome det var 30% rea. Sen gick vi längst Drottninggatan till iPhone affären!! Jag köpte ett nytt, + hjälpte Tatta att välja sitt första. Hittade ett som var så hon :).
Kram

Våra skal!! Mitt är det lila, Natassas det svarta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0