oooo lallllaaaa

haha har du kul?? svar ja hihi nä skojar bara idag hade man svenska, tyska, lunch sedan engelska o sedan idrott vi orienterade igen o det gick ju as bra den var en lätt bana hihi.
har sen träning jippi o igår på träningen blev vi filmade hehe Svt var där så kommer typ kanske vara med på rapport kl 19:30 ikväll  man hoppas ju det eller hur 
när jag kom hem hade pappa köpte halsduken jag ville ha YES. när jag skulle köpa den var den slut o när jag skulle beställa den var den oxå slut  men pappa skulle typ kolla idag o han hittade den fick benvärmare oxå hihi
//Madde

halsduken som matchar mössan <3


typ dessa fast svarta



Kommentarer
Postat av: zandra

sv: Kul att du vill vara med! :)

Kika in senare ikväll för att se om du vann. Vinner du inte idag kommer alltid en ny chans imorgon! :)



vad gör du?

2010-09-30 @ 17:28:41
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0