hejsan!!

hej alla bloggläsare nu e jag tillbaka i stockholm kom hem igår sen senare på dagen hade jag fotbolls träning o det gick bra bara att jag har problem med att andas när jag springer o det gör man väldigt mycke i fotboll så ska till vårdcentralen o kolla det för man kan ju ha astma :( menmen om man har det får man bara ta medicin som hjälper fast jag e typ oxå allargisk mot pollen o gräs så det ska jag oxå kolla. iaf idag ska jag bara slappa o ta det lungt måste villa lite men har tänkt o ducha lite senare. idag ska sverige möta finland det måste man bara se o jag hoppas det går bra för alla de 5 från u-21 o hoppas Marcus berg gör några mål




              Marcus Berg <3<3<3
        


                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0