=)

hejsan hade det jätte trevligt i stan idag med pappa o jag hittade lite grejer som jag köpte oxå men lägger upp det imorgon okej men vi åkte först till T-Centralen sen gick vi upp mot Åhlens o så gick vi runt lite kring Hötorget där finns ju många bra affärer hittade ju lite som sgt sen gick vi till Oden plan för vi skulle äta på en kina restaurang som pappa typ set elr hört om vene inte riktigt hur men iaf hittade lite o handla på vägen dit hihi. Jag hittade sista pocket boken till Witch serien hihi ja jag vet tönt jag men asså hade alla utom en o har inte hittat den förut men gjorde det idag så nu har jag hela serien i pocket typ det e dem första tidningarna som e med i dem o jag började köpa dem typ i 3:an böckerna o gjorde klart den i 9:an haha men aja jag e glad . Maten va jätte god vi tog buffe namn namn å till efter rätt friterade bananer med lite glass det e ju så gått asså
Men nu lyssnar jag på musik som jag alltid gör när jag e inne på datan men laddar Ipoden oxå för batteriet dog igår kväll men aja det gör ju inget
/Love u all Madde

Keri Hilson ft.Ne-Yo,Kayne West- Knock you down (Gammal men älskar den) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0