Fredag 15e oktober

jaaaaaaaaaa har inte skolla på 3 veckor hihi börjar praoa på måndag o gör ju det i 2 veckor sen e det ju höstlov så nice hihi
Idag: hade jag först sy slöjd men var tvungen att skriva klart en sak på svenskan så gjorde det istället sen sydde jag lite på min kudde oxå. sen hade man hemkunskap där det gick jätte bra hihi. sen lämnade jag in en No uppgift som va till idag o min text jag gjorde klart på elevens val sen gick jag o jenni till centrum o köpte en varsin klubba mmm  haha sen hade jag sy slöjd igen men på vanliga stickat jag en ren Rudolf haha men aja e så trött idag så vet inte vad man gått på i skolan hehe men ska bara ta det lugnt o kolla på ngn film tror jag för har ont i huvudet.
Peace and Love Maadde

hihi bra album jag gillar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0