11/2-10

Hejsan!!
Det är fredag idag jippi det betyder helg hihi o sova ut hmm najs :) men fy fan va mö snö det har kommit det gillar vi inte men han till skolan idag men det va ett helvete men det va många som kom men oxå många som inte kunde haha orättvis alla borde få vara lediga tycker jag men hade först Slöjd sen Bild hihi där jag o sona hade kul vi satt o snackade lite men om vad minns jag inte opps :) hehe sen ville niklas sitta med oss så det gjorde han hela lektionen höhöh ??? men aja sen va det lunch o rast o jag o sona lånade nycklarna o va i musik salen typ 30 min innan vi började o hade lite kul hihi sen efter vi hade musik slutade vi YES men tog ett tag innan vi gick för skulle göra lite ärenden men aja sen kom jag hem 14:14. Ett va att sona skulle få lite tidningar som jag annars skulle slänga för har fått typ världens högar så ska rensa i helgen o slänga dem.
Madde


Kommentarer
Postat av: Inresserad människa

Är den där Niklas cool eller?

2011-02-11 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0